РАЗПОЛОЖЕНИЕ ОСНОВИ

H

husseinadel

Guest
Здравейте аз съм начинаещ в оформлението IC, искам урок, който има основи и концепции за оформление в добър начин, т.е. общо правило и ограничения .. и т.н. ... имайте предвид, че аз съм означава роли, които зависят от технологията, искам да кажа общи ,,,,,, благодарение

се чете: Алън Хейстингс: Изкуството на Analog Оформление чете: Кристофър светец: IC оформление основите, IC маска дизайн чете: clein: CMOS IC оформление основите всички налични тук. Използвайте търсене.

[Цитат = Puppet1] чете: Алън Хейстингс: Изкуството на Analog Оформление прочетете: Кристофър светец: IC оформление основите, IC маска дизайн четат: clein: CMOS IC оформление основите [/ цитат] Имаш ли от тях като с приятели на електронни книги?? ако отговорът е да, качете друго игнорира:)

[Цитат = Puppet1] чете: Алън Хейстингс: Изкуството на Analog Оформление прочетете: Кристофър светец: IC оформление основите, IC маска дизайн четат: clein: CMOS IC оформление основите [/ цитат], където тези книги, ако можете да ги качите, че ще бъде голяма благодарност