Нуждаете се от информация за DFT [Дизайн за Testability]

S

shrenik

Guest
Здравейте, аз съм shrenik Мехта. Аз съм ASIC инженер за проверка. Имам нужда от информация за DFT [Дизайн За Testability]. Какво е DFT и където тя се използва и как тя се използва? какви инструменти се използват за DFT? Трябва да се проектират RTL и трябва да използвате DFT [Защо трябва да знам. нещо като да генерират сканиране верига]. Тогава трябва да impliment цялата testbench да го проверите. Имам нужда от 1] Някои материали за DFT. 2] Източник на инструмент за DFT. Можеш ли моля да ми помогне за всичко това? чака благоприятни Вашия отговор. Поздрави, Shrenik Мехта

добре DFT е за тестване на чип! тя ще се грижи за производствени дефекти! .. U може да използвате компилатор Дизайн за DFT сканиране вмъкване!!

Изпратете ID поща, аз ще изпратя най-добрият материал за тази DFT ..... добре

[Цитат = naaj_ila Изпратете ID поща и ще изпрати най-добрият материал за това DFT ..... добре [/ цитат] Ще бъдем благодарни, ако го споделите с нас, както ..

си добре, аз казвам, защото това е с около 10 файл (а) .. аз съм готова да сподели .. правилни, тогава аз ще изпратя някои от тях добре

[Цитат = naaj_ila] добре, аз казвам, защото това е с около 10 файл (а) .. аз съм готова да сподели .. правилни, тогава аз ще изпратя някои от тях добре [/ цитат] можете да ZIP / RAR ги в един файл и да го качите във форума .. или да качите файловете за индивидуално ..

Надявам се, че тези лекции не са достъпни онлайн .. ако е така, просто ни даде линк да ...

За съжаление моят приятел didnot получите на адрес .. аз имам това от моя приятел, който е служител в работата DFT .. той NT при условие че ...

[Цитат = naaj_ila] съжалявам, моя приятел, и didnot адреса, .. аз имам това от моя приятел, който е служител в работата DFT .. той NT при условие, че един ...[/ цитат] OK .. давай

моля да ми отговаряте, ако те са полезни или не е добре за своето задоволство