Идеи за проекти за последните тенденции мрежи

V

venkat3271

Guest
Здрасти ... Аз съм студент окончателен година и искам да направя проект през последните тенденции мрежи ... Може всяка една длъжност теми / линкове / и свързаните с връзки ... Благодаря предварително ...

А какво да кажем за "Bluetooth" технология? можете да отидете www.bluetooth.com Имам електронна книга, която може да ви помогне в това отношение

също се опитват някои да се направят някои програми в FPGA също така да се опитат да въведат някои Comm. системи в Matlab има много материал, на разположение в борда го използвате и се опитват да направят най-доброто нещо, което всеки път, когато ф намерите всяка заявка да се чувстват свободни да задават Popatlal

според мен не се опитват да се измислят неща ...... загуба на време, защото мисля, че Ще има само 3 месеца да завърши проекта ..... го купя по-добре в някои институт и се фокусира върху други теми теория ..... chethan

ако питате за последните тенденции мрежи, тогава аз трябва да ви кажа, че трябва да имате предвид MANET. IE Mobile AdHoc мрежи .. това е много интересно и много плодородно поле за научни изследвания ... Пожелания ...

Здравейте хора, аз съм нов член, но аз съм планирал да направя проект за последната ми година, някакви предложения, ще бъде много оценявам.

Ето само една идея за хартия. College тенденции в онлайн училища. Ефективност, въпросите на сигурността, участието на студентите и др. Изглежда да бъде голяма тенденция във всяко училище, тъй като пространството е такова ограничение и вие ще намерите много надеждни ресурси за цитиране върху него.

моля опитайте sthing на manets. тази технология е бъдещето на работата в мрежа. може да искате да се провери твърдението ми от пътя на научните изследвания. madd

Опитайте се да приложат WCDMA на FPGA. Неговият наистина хубав проект