opamp дизайн въпрос

V

vistapoint

Guest
Аз съм начинаещ в следващите една opamp проектирана от гуру:Има тези капачки на долния ляв ъгъл, използвани за анулиране нули?
И C0-C3 за обезщетение Милър?
Какви са тези транзистори, свързани с 1.15V използва?те се свързват CPP / CNP да се снабди с въвеждане на транзистори.
Последно редактиран от vistapoint на 02 Mar 2005 2:08; Редактирано общо 1 път

Е, тази схема е проста два усилвателя етап разликата с първия етап са сгънати cascode.Капачките C0 - C3 наистина са за обезщетение, но не Милър.Те са за обезщетение Cascode техника.

Очаквайте на транзистори, свързани с 1,15 V, аз не съм сигурен, когато източниците са свързани.Предимно те ще се водят за предоставяне на компенсации и по този начин може да действа като резистори.

Продукцията клас AB контрол транзистори M25-M28 са със същия размер.Дали това е недостатък дизайн?Струва ми се, че PMOS & NMOS следва също разделение на ток в летаргичен?

Вие сте прав, на клас AB контрол трябва да се ratioed според настоящите течаща.Тогава PMOS и NMOS трябва да бъдат оразмерени според ток, който се получават подобни стойности VGS

Изходните транзистори са в правото съотношение.Аз говорех за два чифта NMOS / PMOS свързан паралелно пред портите на продукцията транзистори.Те се използват за контрол на напрежението, разликата между продукцията порти.Ако все още сте искали да отговорим на въпроса, може да се наложи да се провери схематични.Благодарности.

Някак си не съм в състояние да види ясна картина на веригата.Може ли да го качи отново?Благодарности.
srivats

Можете да изтеглите, ако все още не е ясно.

BTW, аз stongly препоръчваме imageshack.us / за споделяне на схеми.Предполагам, че е доста необходимо да имате снимка, когато говорим за схеми.
Последно редактиран от vistapoint на 02 Mar 2005 2:08; Редактирано общо 1 път

добре
то е за общ режим за обратна връзка

M25 и M40 ~ 28 ~ 43 с контролиране на сигнала бр PD си сътрудничат и да работят като turnon / изкл.Така ли?