LNA (в) 2.45GHz интегрална схема

T

tiger_ads

Guest
Аз съм начинаещ на RFIC, аз имам разработихме LNA на 2.45GHz с комплект Хартата.Сега са го симулира с Призракът RF, аз имам пометена CS MOS's ширина и други параметри, НУ винаги е 2,7 db, но след определянето на тези параметри, и пометена frequence, една нула на НФ около 2 db е около 1.8GHz, определено в размер на 2,45 GHz, НФ е все още 2,7 db.Аз опитвам да промените ширината на входящите MOS, но нула е трудно да се премине към точката на 2.45GHz.Аз не знам защо е???
топология ми е традиционно, cascode с дегенерация на източник индуктор!
благодаря!

Какво ще кажете за вашия NFmin срещу честота?

Каква е връзката между тях?
NFmin срещу честота трябва да бъде какво?
Може ли да го обясни подробно?Благодаря ви много!

В NFmin срещу Freq.парцел следва да прилича на купа, това показва, че минималната стойност НУ един LNA може да се постигне при определени Freq ..Прочетете повече за следните теми: Шум мач, модел устройство шум.И книгата Гонсалес се препоръчват.

и аз предполагам, експерт's ДПК използва BSIM 3,3 MOS модели
така T. Лий е формулата не е така, приложими сега

До: sgperzoid
Какво искаш да кажеш?защо??? така че ....Аз не мога следвам му формула?след това, което може да следя?Аз съм объркана!
NFmin, ако е вярна, това явление е защо?

много благодаряAdded след 7 минути:До: dsjomo
кога аз почистване на ширината на ВС MOS, пристрастие на ток се променя, как се отрази на качеството?Какво трябва да направя?е това има връзка с феномена Както казах по-рано???

Искам да кажа, че T. Лий е формула е приложима само за библиотека, която използва BSIM4 MOS модел, а аз мисля, модел експерт е BSIM3.3, което не се портата-индуцирана шум под внимание.
Така че не можете да получите оптимална работа на шума в оптималната широчина в симулация.
Въпреки това, мисля, че все още можете да получите минимум НУ поради exsitance на оптимални шум съвпадение.