(ASK) Как да конвертирате сигнал реч в двоичен? ..

G

Gus Ndul

Guest
Здравейте всички ... Аз съм проблем за последната ми задача .. Съжалявам, аз съм начинаещ и имат само малко знания за обработка на сигнала .. : D: D последната ми задача е говорител признаване използване на невронни мрежи .. Не знам как да конвертирате сигнал реч в двоичен тогава сигналът може да бъде вход за невронна мрежа .. може би знаете, сочат, че мога да науча от него? .. Аз съм с MATLAB за програмиране languange .. Благодарение на Y'all guyz ... : D: D: D

Здравейте, да конвертирате сигнал реч в двоичен, изпълнете стъпките - вземане на проби, QUANTIZING и кодиране. Стъпка 1: Пробата на сигнал в съответствие с вземане на проби теорема, т.е. използват за вземане на проби, честота по-голяма от най-високите чест.вкл. компонент на съобщение signal.In u'r случай, най-високата чест.вкл. компонент на словото сигнал е 3.3KHz, а оттам и за вземане на проби freq.should да се 8KHz (World Wide стандарт). процеса на вземане на проби превръща време на непрекъснат сигнал в дискретен сигнал. Стъпка 2: Използване на μ - compandor право, компресирате речта на проби и след това Quantize с помощта на единни quantizer. Квантуване процес преобразува непрекъснато проби амплитуда в дискретни u'r amplitudes.In случай, използвайте 256 квантуване нива quantize сигнал реч. Стъпка 3: За кодиране процес, да възложат кодови номера от 0 до 255 нива на квантуване. Двоични данни се генерира по код не. Тъй като ние не са използвани 256 нива, всяка проба е кодиран в 8 bits.The SNR ще бъде около петдесет милиона db. Надявам се този info.would бъде полезно да u. Счита Bhanumurthy