Altium Designer

A

AMCC

Guest
Здравейте всички,
Аз съм начинаещ в Altium Designer.След като работи в продължение на много години с Orcad, а след това с Ментор Експедиция сега започна с Altium.

Аз разбрах, че много функции, че е бил използван за не присъстват (или най-Leas Аз не мога да го намеря ...) в Altium.
Може ли да ми кажете, ако следните характеристики са налице в Altium и как мога да има достъп до тях:

1-Ръчно преместване на телевизия (по напълно насочват песен) поддържане на маршрута (с 45S) и избягване на късометражни филма.

2 - Автоматично бутам прилежащите песни, когато се движат други (като се използва Ctlr ключ).

3 - Автоматично маршрута на един (или избрани) писти.

4 - автоматизирана оптимизация на бедните страни насочват песен (представете си напълно насочват писта с допълнително криви ... може автоматично да се намалява?)

5 - Избягвайте като компонент пикап, когато съм маршрута.(I изберете интерактивен инструмент маршрута ... но понякога ми вземете компоненти).

6.Плъзнете насочват компонент, свързани с мрежи и избягване на късометражни филма.

...Ами аз мисля, че това достатъчно за днес.

Моля да разберете, че вече съм гледам за тези функции, но документация никога не е една бихме искали ...

Благодаря ви много за помощта.
Залози отношение на всички вас.

AMCC

Коя версия на Altium Designer, който използвате?Някои от това, което искате е на разположение в новите версии, но не и по-старите.

House_Cat написа:

Коя версия на @ ltium дизайнер, който използвате?
Някои от това, което искате е на разположение в новите версии, но не и по-старите.

1.Не са налице преди W09.В W09, изберете телевизия и плъзнете, уверете се, Предпочитания са настроени на "Съхрани Angle Когато Плъзгане", и "Push Конфликт Object".Shift R превключва между режим "бута, да се игнорира, предотвратяване и да се спре най-конфликтните обект".

2.Предлага се в S08 само за пускането на нови следи.Можете да включите тласък режим с Shift R.