слот емисия Aperture Coupled Антена

K

khrum

Guest
Dear All,
Аз съм студент от Мастърс ".Аз правя един проект за отвор слот храна заедно антена на 2 GHz.Искам да получите максимално знания за отвор заедно антена.Аз съм начинаещ всеки орган може да ми помогне?Как мога да измерват дължината и ширината на слота и позиция.Ще използвам ансамбъл, тъй като е на разположение в моя университет.Как може да измеря на въвеждане на съпротивление на слотовете и кръпка.
Сър съм виждал някои messeges по отношение на този на хартията на отвор Позар съм го прочетете имам нужда от малко по-полезен хартия с изчисления.
Моля помогнете ми моля

Благодарности
Khrum

 
Zalewani spamem, wśród którego znajduje się korespondencja biznesowa, często nie potrafimy odróżnić fałszywki od realnej korespondencji. Zagrożenia cechują się często kilkoma elementami.

Read more...
 
Аз не знам AnSoft ансамбъл много добре.Под AnSoft дизайнер, на MISURE на

съпротивление е лесно и Можете също така да определи автоматично позицията на

слотове за да има максимален съединение / радиация.За теория аспекти на слотовете, опитайте

за проучване на Резервирайте Колинс "(които охраняем Вие знаете !!!).

 
Уважаеми господине,
Може ли да ми кажеш името на Колинс книга и може ли да ми изпратите всяко литература по отношение на слот антена.kashan_ch (на) hotmail.com Аз съм начинаещ.
моля
С уважение
Khrum

 
RE Колин - Фондации за микровълнова Инженеринг - McGraw Hill, 1992
Погледнете и това: DM Позар - Микровълнови Инженеринг - Wiley & Sons, 1998(Можете да намерите тази книга под нагоре / форум изтегляне)Или виж това: SR Сондърс - Антени и посадъчен материал за Wireless
Комуникационни системи - Wiley & Sons, 1999
Или пък това: WL Stutzman, GA Thiele - Теория антена и дизайн, 2nd Ed --.

Wiley & Sons, 1999.
 
Опитайте тази книга:
"Оптимално проектиране на Aperture-Coupled Microstrip Кръпката Антена" от Йонг Хо Жанг, Jeong Хе Ким и Jeong Фил Ким