проблем за четене на файла в VHDL

R

raghava

Guest
Здравейте всички, аз съм изправен пред проблеми с четене на файлове в VHDL. Аз съм начинаещ да VHDL. Аз съм очакват отговори. Ето кода и съобщение за грешка, имам. *********************** Процедура PrepareInput е променлива инлайн: линия; променлива int_text: цяло число: = 0; променлива индекс: цяло число: = 0; - файл file_in: текст отворен read_mode "../data/input/lena_64_64.txt" - file_in на файла: цяло число; тип int_file файлове на цяло число; файла file_in: int_file е в "../data/input/lena_64_64.txt "започне, докато не endfile (file_in) и (индекс

Здравей, Какво симулатор използвате? 1. Защо не използвате VHDL-93 процедура файла: file_in файла: отворен read_mode текст е "..."; 2. Readline е необходимо. Четене на файла е 2 стъпки, първо прочетете цялата линия с Readline функция и следващата почивка тази линия (ако е необходимо) и да я присвоите на променливи с един от няколко чете функции. Девите

HI Девите, Благодаря за вашия отговор. Аз съм uising ISE 11.3 симулатор. Исках да четат. TXT файл, в който MXN матрица от цели числа (данни на растерни изображения). Ако имам още Readline и прочетете команда индивидуално. Сега новият код е даден по-долу. Бихте ли могли да го проверите. И освен това inbetween Readline и прочетете команда, изход трябва да бъде там или не. Очакваме вашите ценни отговор, тъй като съм начинаещ да VHDL. ************************************** Процедура PrepareInput е променлива инлайн: линия; променлива index_test: цяло число : = 0; променлива end_file: бит: = '0 '; file_in на файла: текст отворен read_mode е "../data/input/lena_64_64.txt" - използването на синтаксиса VHDL 93 да започне, докато не endfile (file_in) и (index_test