помощ, необходими

G

grv2k4

Guest
Аз съм на изработването на LCD контролер като проект, и исках да знам дали паралелния порт е по-добре за взаимодействие (с Intel 89C51), или е сериен порт по-добре? [/ B]

Не е много ясно. Това, което имате нужда! ..Искате ли да се използва компютър, за да карам с плосък?
Но ако е 8051 с плосък ..най-лесният начин е да си купите LCD със сериен интерфейс и използва 8051 УАК.Т да изпращат данни .. е много проста
Проверете сериали LCD в www.sparkfun.com

Сериен или паралелен???, Както каза eltonjohn е компютър е включен в този проект или не.
И в двата случая мисля, че използването на серийния порт за комуникация е най-добрият избор, си по-лесно и 8051 имаше създадена UART ...

Съжалявам, че не е толкова ясна.Всъщност, аз съм начинаещ в тази област.
Всъщност, аз съм планиране на използването на компютър само като средство за прехвърляне на messsage на
микроконтролера, който ще съхранява messsge в RAM или буфер, и след това да изпратите знака на LCD.По този начин, с плосък служи само като дисплей (O / P)., Whilethe компютър се използва единствено за изпращане на съобщения. (I / P).Моля, коментирайте моята идея, и ако има нещо глупаво с нея или STH., не ме уведомите.

Е, тогава защо мислите, че микроконтролера е необходимо на първо място?

Тъй като това е само проект, можете да се свържете микроконтролера (RS-232 Driver IC ще се изисква) към компютър чрез сериен порт (лесен начин за sendig символи чрез използване на безплатния софтуер като HyperTerminal) и след това с използване на крачетата на вашия микроконтролери създаде втора " софтуер ", сериен порт за контрол на плосък и / или ОВЕН (може би I2C серийна шина?).По този начин вие ще научите много ...

Очевидно можете да предприемат други съвети и контрол LCD директно от компютъра, обаче, тя няма да бъде вашият проект повече ...

Защо се използват U микроконтролер паралелния порт в достатъчно за контрол на LCD

Проектът там е направено от някой нещо друго Гото www.codeproject.com