как да се генерират. LEF файла

• Thread starter niladri.s.debnath
  • Start date
N

niladri.s.debnath

Guest
Здравейте всички Може ли някой да ми каже как да се генерират. LEF файлове и инструмент, за да го генерира .......

имате нужда от Cadence IC445 инструмент, SOC се сблъскват, synopsys инструмент, виртуоз GUI или GDS на аналогови блок. След като получите файла. ИЪ, библиотека компилатор може да се използва, за да получите файла. Db. Сега Дизайн компилатор / пред широката публика може да се използва за четене db и да получите Verilog файл от обратно анотация

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Мнение добавен в 10:27.. --------- Предишна публикация е в 10:24 ----------</span></span>
[URL = http://www.cadence.com/Community/forums / p/11097/13103.aspx] Генериране на файла LEF от оформление - Cadence Общността [/URL] http://www.edaboard.com/thread166379.html

Hi ckshivaram, благодаря за отговор, всъщност аз съм студент, така може и да ми кажете подробно как да създадете файл LEF, нали от дизайна влизане, означава, какви стъпки трябва да следват стъпка, така че мога да разбера нещо напълно. Аз ще бъда много thankfull до U, ако може да ми каже в подробности.

какви са инструменти, които имат познания?? сте работили по всички инструменти от този момент нататък?? трябва да имат работни познания на всеки инструмент, който, преди да направите това упражнение ...

Мисля, Abstract Generator ще бъде най-лесно.

Hi ckshivaram теб съм работил с инструменти SYNOPSYS - VCS, дизайнерска визия, и в каданс - среща. 8.1 [SIZE = 1 ]---------- Мнение добавен в 15:48 ---------- Предишна публикация е в 15:46 ----------[ / SIZE] [/COLOR] Hi eklikerooms благодаря за отговор, но всъщност не са чували нищо за абстрактни генератор, в нашия колеж synopsys и каданс са на разположение, сме научили тези само ........ Може и да ми каже как да използвате някой от тях, за да генерира LEF файлове ...........[ COLOR = "Silver"]