какво е Vref във властта преобразуватели и MPPT

A

Antonaros

Guest
Здравейте на всички.

Аз съм студент и аз трябва да се проектира и alalyse с мощност конвертор за PV приложения в MATLAB / simulink.
До този момент аз намирам вече много информации и аз мисля, че съм по-добър начин, но аз имам един въпрос, каква е Vref във властта преобразуватели и в MPPT.
MPPT (максимум проследяване на Power Point)

Точно каква стойност трябва да избера за Vref?

Ако някой знае може ли да помогне с това.

Благодаря предварително за отделеното време.

С уважение
АК

Мисля, че стойността на vref ще зависи от това, което VOUT искате.Ако използвате напрежение на обратна връзка, тогава ще проба на продукцията с резистор разделител и вашите vref ще бъде равен на този VfB.Надявам се това да отговори на въпроса ви.

уау ..имате много повече, за да се научат.Съгласен съм с предишния плакат ..Ако трябваше да се досетите, аз мисля си Vref referes до желания от вас Reference Voltage.

обикновено това може да бъде между 0 - 5V (еднополюсен).да зададете желаната Vref стойност, да речем 2.5V, и си работи контролер за управление на производството до 50% от класиран оперативните си състояние.

Mr.Cool

Много благодаря момчета за отделеното време да отговори на въпроса ми.

да се даде да се разбере по-добре това, което аз съм се опитвам да направя е да проектират в Simulink с мощност конвертор за подаване на заявления PV.Изп.от 100Volts DC да 230Volts AC 50Hz свързване.
Сега тази власт конвертор повечето случаи се състоят от DC / DC конвертор тласък и DC / AC инвертора мост.
В допълнение за контрол на двата метода, DC / DC и DC / AC, максимално следа Power Point (MPPT) се използва комбинация от напрежение режим на управление (VMC) или текущ контрол режим (СМС).

В Vref, когато аз съм говориш, е Vref в алгоритмите MPPT и в методите за контрол.