защо използването на буфер след ADC

I

itmr

Guest
Здравейте всички аз съм инженер по дизайна на FPGA и аз имам един малък въпрос към вас - защо използването на ОП усилвател като буфер след ADC Основната причина, предполагам, е да се увеличи печалбата, но някой toldme, че нейните добри за придобиване на данни, и аз не разбрах защо? дали някой може да ми помогне да го разберем? благодаря ф всички

Искаш да кажеш, буфер усилвател в предната част на ADC? Какво е честота на дискретизация на ADC? Знаете ли, че предложените източник импеданс за постигане на пълна ADC изпълнение?

FVM - Знам, че буфер усилвател в предната част на ADC Предполагам, че да се увеличи печалбата на входния сигнал - това идва от всеки датчик 4 например. въпроса ми не се отнасят до специфични ADC или специфична честота на дискретизация - Имам предвид, че просто искат да знаят какво е необходимо на изход буфер 4 ADC, когато ADC, свързани с FPGA - Предполагам, че има 2 причини - първата е за изравняване нивото на напрежение (ADC парцел проби с 3,3 и FPGA Предполагам, че да се получи 1.8 V) secound е да се избегне всякакъв провалят в FPGA, когато ADC faild или някой нещо. имате още една причина към този изход буфер?

[ПРИЛОЖЕТЕ = CONFIG] 59315 [/ ПРИЛОЖЕТЕ] това е схемата

Това е нискочестотен филтър ПРЕДИ ADC. Това е била съставена след ADC, не означава, че тя е след ADC. Следвайте потока на сигнала.

JayantD право, но има буфер след ADC име NL27WZ17DF - погледни това ... IT свързан към серийния данни, които идва от ЗА ADC