е електроинженер

G

Guest

Guest
Здравейте всички!
Аз съм студент в "ел.защита инженеринг"
Искам да знам е електроинженер, каква е enssiential "софтуер", че
аз трябва да lerarn ------ Надявам се някой може да ми помогне
Благодаря ви много谢谢啦!
Последно редактиран от доброта На 30 май 2005 11:49; Редактирано 4 пъти общо

Софтуер зависи от това, което бихте искали да направите.Има много проекти и схеми testign софтуери там, тогава да си дизайн, след като е бил prototyoped на хляб съвет или обвивам тел и се използва като дизайнер ПХБ Ultiboard, орел или Pspice да си PCB дизайн.

Трябва да downoload triel versins и да видим какъв софтуер костюм вас най-добрите, тъй като "най-добрите" е само въпрос на лично мнение.

Разбрах
Благодаря за вашата информация

Schematti & ПХБ
PCAD ORCAD Protel, тефтери,
Симулация P-Sppice
CPLD / VHDL / Verilog / FPGA / ASIC
Xilinx, "Алтера", номинация (до) rtus, модел Сим, Lionardo спектър, и като мач, колкото можете по-добре по-лошо сте

Той също така зависи от това, което се фокусира в областта на енергийната ефективност.

RF / Микровълнова / Wireless
РЕКЛАМИ, Микровълнова служба

IC (аналогов / RF / Digital)
Cadence, Ментор .....

Цифрови
VHDL ....

Тест
LabView, Visual Basic.

Някои от добрите като цяло, са:
PSpice, Matlab, Orcad, Power ПХБ.

Също така можете да търсите за работа и онлайн
видим какво компании търсят.

Успех

PCAD, Protel, ORCAD, танго, CircuitMaker, IAR Workbench, MPLAB, FilterDesign, Mininec, Delphi, C Builder, NetBeans, Simulink, AutoCAD, CorelDraw всичко това софтуерът ще бъдат необходими няколко пъти в работата си ...

здрасти
за ел.защита инженер MATLAB, EMTP и С или VB или Vc са изискване.
за повече orcad (pspice) и UC (СПМ / AVR ...)
са полезни.

Мисля, че за "електрическо" инженер, може би AutoCAD електрически би било полезно.Added след 3 минути:и Hysys - мисля, че за мощност

HI,