въпрос за свързване на аналогови и цифрови земята?

K

kimjin

Guest
в моята дизайн, има два рекламни конвертор, и двамата използват един 5V доставките, как да се свържете аналогово към цифрово равнина на земята земята самолета? Аз съм озадачен за days.should и използване на самолет за аналогови и цифрови земята?
Дизайнът е at96 6U EuroCard, в автобуса може да достави 12V двойни и единични 5V доставки, трябва да разделят властта аналогово цифрови доставки от доставките на къде?и как трябва да отделяне на енергия и наземни аналогови към цифрови власт и самолета?
Имам научи, че са 3, за която трябва да бъде поставен в аналогов вход власт и 2 мача с греда между тях е необходимо, как трябва да организират верига филтър власт?
трябва да се свържете на земята, за да annlog цифров вход на власт или в рамките на рекламна coverter?
трябва аналоговия власт и основание да бъдат разделени от цифров с 2, използван индуктивност?
Аз съм начинаещ, който може да explaine тези въпроси? много ви благодаря.

Има няколко добри статии на разположение в интернет, погледнете тези:

http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/801 # Q616
http://www.sigcon.com/Pubs/edn/adcgrounding.htm
http://www.sigcon.com/Pubs/edn/multipleadc.htm

Ако тя е просто много различни печатни платки с аналогови и цифрови точки, можете да разделите на самолета на земята по-важният елемент, и свързването им с малки "мост" по компонента.Все пак, ако тя е смесена прилагане на сигнала, отделяне на аналогов и цифров основание е лошо ММО.Тъй като това е смесен сигнал, на цялата дъска е смесица от аналогови и цифрови, както и разделянето на земята самолети само ще предизвика индуктивност електрически вериги и земята скача.

Цифрови и аналогови земята трябва да се conected под ADC, просто поставете 0ohm SMD резистор, също така имайте предвид, трябва да имате клюки около 75mil между площадки, също така, ако е многопластова борда, се уверете, че имате откриване на други слоеве, както .. ..С уважение,