Сравнение на CMOS и BJT

I

isaacnewton

Guest
Здравейте, всички. Аз съм завършил студент в univerversity. Повечето от членовете на нашата група са прави BJT аналогов IC дизайн. Не знам защо съветник ми залепва върху BJT. Тя прилича BJT tecknolog ще умре. Търсене на IEEE документи, няма хартия, което е по-BJT, повечето от тях са по CMOS. Има ли някой също се прави IC дизайн на BJT? Има ли Някой знае ли някои компании все още използват BJT tecknology? И някой може да направи сравнение на BJT и CMOS? Благодаря.

Причината MOS е научно-изследователска тема е, че тя е по-нов. Биполярни е ранна изследователска тема и всички идеи за свикнали. Биполярни е по-големи по площ и умират за тях, които не са използвани в ценово чувствителни дизайн. Тя е много по-висш MOS в много параметри и да се използват, където те са важни.

Има много на tehcnologies в днешно време, някои от тях са GaAs и MMIC! Причината, защо CMOS все още е ценен, защото възможността да има микс режим дизайн! SOC (система на чип) е също една от причината, като малък и компактен дизайн е много важно днес! BJT също имат своите предимства, може би вашата компания е специализирана в BJT дизайн ... Можете да настроите своя собствена група до степен вашата компания специализация на CMOS! Мисля, че е по-добре! : D