Симулация на CPW хранят слот антена

I

imran_telecom

Guest
здрасти

Искам да simualte един CPW хранят слот антена в CST MWS ...Аз съм само на начинаещи.Аз ще се радвам, ако някой може да ме уведомите за всички начинаещи и полезни връзки.

Благодарности

Има хубава видео уроци по CST уебстраница.Има и ръководства и примери, които идват с CST MWS.Коя версия, който използвате?

Здравей Irfan1
Моля, помогнете ми с представените файл и ми кажи как да добавите CPW пристанището на модела.
Благодаря!
С най-добри пожелания!
Parris
Съжаляваме, но трябва да имате за вход, за да видите тази закрепване

Моите изследвания не е за coplanar устройства.Но с моя опит, трябва да предоставят на възбуждане чрез използване на дискретни пристанища.Налице е добър пример за HFSS, но същият дизайн и симулация принципи се прилагат за CST MWS.Моля, проверете приложен настойнически.Тя е за HFSS, но вие можете лесно да се адаптира за MWS.

Аз ще ви препоръчваме да използвате waveguide вместо discreset заради нейната точност за изчисляване на S-параметри.

С уважение

Начинът, по който да се определи CPW порт се включва в подготовката за работа maunal на CST MWS Suite 2006.

Здравей Guy видите файл с CPW Fed.
Вие трябва да промените параметрите лента за Импеданс съвпадение
С уважение

Благодаря за информацията Element7k.Процедурата за определяне на CPW е подробно обяснено в новото ръководство.Инсталирам новата версия днес.Някак CST не ни изпратите нова версия доскоро.Изглежда има доста промени и подобрения.Чудя се, как ли eigenmode solver извършва в тази нова версия?

Благодарим ви за бързи отговори

Но има няколко запитвания ...

как да се определи приноса импеданс на CPW и слот антена отделно в CPW хранят слот антена структура ....???

Здравейте всички!
Кой може да ми помогне с представените файл и ми кажи как да добавите CPW пристанището в модела аз съм загрижен за него.Благодаря!
С уважение!
Parris

Ето това е

Благодаря за snkhan!