Преместване в Германия, кой да е съвет?

E

Engineer_Bob

Guest
Аз ще се движи в Германия (около Мюнхен област) през септември / октомври, така че разходите m цялото си време се научим да говорят немски в момента (аз съм Електронен инженер във Великобритания, а и най-вече FPGA VHDL).

Когато отида там ще се търси място за живеене и работа.Що се отнася до това, кой може да отговори на нито един въпрос, че аз съм по-долу.Аз ще бъдат придружени от жена ми, и 2 големи кучета, така че ще трябва да наема къща с ограден двор.
Всички съвети биха могли да предложат някой тук?

Може ли някой да ми предостави връзка към немски професионален орган за електронните инженери?

Аз вероятно биха могли да си експерт от IEE преди да замина за Англия, си струва да се прави това?

Всички съвети за намиране на работа в Германия ще бъдат оценени.

И накрая, всички инженери, които са се преместили от Великобритания до Германия, и са готови да ми предложи в полза на техния опит ще бъда много оценявам.Благодаря предварително за вашата помощ инженер Боб

Защо е небето заради без кацане на работа преди да се преместват в нова страна и за адаптиране към нов манталитет и език?

Ако искате да си намерят работа за фирма Германия, а след това на прехода от Великобритания в Германия ще бъде много по-лесно за вас, включително настаняване - те може да се намери подходящ апартамент за вас и дори работа за жена ти.Опитайте се да си помислят, защото такъв ход, докато планът не е лесно и може да бъде много по-лесно, ако ще положи повече усилия при кацане на работа преди пристигането си.

Привет,

Аз не знам защо последният ти пост беше отстранен, но аз го видях преди да бъде премахнат.

Аз бях в Германия преди 20 години, като дете с моето семейство.Баща ми има работа там, ще остана за 1 година там.Беше добър опит за мен.Ето защо аз ви уведоми, че си намерят работа преди е съвсем различно нещо да се впусне в нова страна, без него.