M
Murlix
Guest
Здравейте, аз съм начинаещ да LNA дизайн.Аз правя 12Ghz LNA дизайн използвайки microstrip. Аз съм с ATF36077 HEMT FET (avago) като транзистор и RO3010 PCB (ER = 10,2).Аз съм ADS2005A използват за проектиране и симулация.Аз Закрепихме схематични на моя дизайн и ATF36077 дейташитове за вашата viewing.I използва Цин = 15,547 j9.6410 и Zload = 17,75 j4.99 за моя проект.Аз настроите MLOC TL9 и MLIN TL11 като вход за съвпадение на мрежата, докато MLOC TL10 и MLIN TL12 като продукция за съвпадение на мрежата (в схематични). TL3 и TL2 е само свързваща microstrip до транзистор). Моят гола за проектиране, придобивка > 10 db и шума фигура <1 db
Моят проблем е, че:
1) Аз не съм сигурен дали ми транзистор biasing се направи правилно? Също Не знам как да оптимизирате biasing?
2) Дали развързващ кондензатор, необходими за DC напрежение източници и ако да какви ценности трябва да използвам?
3) I превърнали RF задавят индуктор в microstrip използвайки λ / 4 дължина формула (The microstrip за това е TL8 и TL6 в схематични, докато TL7 и TL5 е само свързваща microstrip).Аз не съм сигурен дали този метод е правилна?
Аз прочетох заявлението отбелязва от avago уебсайт за LNA, но все още DONT разберат biasing.I се надявам да ме ръководство за начина на отстраняване на design.Thanks предварително.
Справочник -
H ** P: / / www.edaboard.com/download.php?id=111149
или з ** P: / / www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/A/T/F/3/ATF36077.shtml
Съжаляваме, но трябва да имате за вход, за да видите тази закрепване
Моят проблем е, че:
1) Аз не съм сигурен дали ми транзистор biasing се направи правилно? Също Не знам как да оптимизирате biasing?
2) Дали развързващ кондензатор, необходими за DC напрежение източници и ако да какви ценности трябва да използвам?
3) I превърнали RF задавят индуктор в microstrip използвайки λ / 4 дължина формула (The microstrip за това е TL8 и TL6 в схематични, докато TL7 и TL5 е само свързваща microstrip).Аз не съм сигурен дали този метод е правилна?