Нуждаете се от помощ, изграждане на FM трансмитер

D

devilgod

Guest
Здравейте момчета, Моето име е devilgod от последния месец, и са били проучване за изграждане на FM предавател. Аз съм начинаещ общо. Намерих видео в YouTube, където този човек направи дървена FM предавател. m.youtube.com / гледате? GL = САЩ & хектолитър = EN-GB & клиент = MV-Google и V = DXhbGzdecHI & fulldescription = 1 са написали списък на неща, необходими твърде. Купих неща от магазина. Списък: - 1) 2N3904 транзистор X 2. 2) 1NF керамичен кондензатор. 3) 100nf керамичен кондензатор. 4) 10pf керамични капачка. 5) 33pf керамични капачка. 6) 22nf керамични капачка. X 2 7) 1-5P ДА 30p въздух машинка за подстригване. 8) 470 R резистор 9) резистор 47K 10) 10k резистор 11) 68k резистор 12) 1М резистор 13) 10mm микрофон 14) Антена 15) батерия включете Сега, когато аз го последвах пф, не мога да види какъв резистор и capacito той се използва. Средства какво да използвате, къде и той удар дори да има глас във видео. Така че аз съм объркан. Така че всеки може да се предостави някаква информация, електрическата схема, за да направи FM предавател на тези неща. Моля те.

Електрическата схема мига се сега и then.When на екрана пауза във видеото и се опитайте да копирате веригата надолу върху парче хартия, за да работят. Откровен

'Здравей' ... FM предавател вериги има в много сайтове. Просто направете "FM предавател верига диаграма" за търсене на изображения с Google и ще получите много ..

Благодаря момчета, аз удар да видим има CKT диаграма във видеото ....:) аз ще пост, ако се сблъсках с някакъв проблем ...

Отворен видеото на редовни уебсайт Youtube, на пауза видео в 00:58 и имам следния скрийншот. [ПРИЛОЖЕТЕ = CONFIG] 58478 [/ ПРИЛОЖЕТЕ] Това трябва да тръгна. Ако не знаете как да четат резистор банда цветови кодове, Google и там са много уроци. Това е наистина много проста, след като се вгледате в известен резистор и мач цветове / номера.