Най-EM инструмент за рефлектори ..? Имате нужда от помощ!

• Thread starter atul_microwaves_antenna
  • Start date
A

atul_microwaves_antenna

Guest
Здравейте всички експерти, аз съм се опитва да симулира рефлектор антени като ъгли, параболично и др. Започнах с Corner и SuperNEC но изглежда, че резултатите не са много точни и NEC винаги да показва 100% ефективност. След това започнах с IE3D, но изглежда, че е gud за пленер структури. 3D модели, дизайн и симулация изглежда да бъде трудно. Аз вече са преминали thorugh някои стари теми, които обсъждат най-добрите EM инструмент за антена дизайн. Моето изискване е много специфична. Искам добър софтуер EM за антени рефлектор (всички видове). Какво трябва да предпочитате? Аз съм начинаещ в тази област и не могат да се решат от къде да започнете сега. Има ли някой използва Fidelity от Зеландия за рефлектори? Аз отивам да го използвате. Как е. ..? Pls нека ме уведомите ..

можете да уточнява какви са вашите изисквания? софтуер, хардуер? искате да построи? е проект в лаборатория?

Здравейте, Да, това е лаборатория проект и това е току-що започна. За изискване, искам първо да симулира един ъгъл и след параболичен рефлектор основен. , За което една, мога да кажа, нека да вземем всички пример от JD Краус или Balanis книга. Аз съм наистина се опитват да се държат на него за първи път. По отношение на практическите аспекти, аз съм също търсят в нея, но наистина говори за мен choseing право софтуер, за да симулира председател фокусирано параболичен рефлектор или площад Рефлектор Corner е първото нещо, което исках да направя, но се борят малко тук също. Да, искам да се изгради един в края и за ч / W и S / W изискване трябва да изберете добър симулатор EM първата, която стартира на наистина. Моля да ме уведомите.