Защо не synthesizable?

T

trurl

Guest
Здравейте, Може ли някой да каже защо следния код не могат да бъдат синтезирани? Xilinx казва, не могат да бъдат синтезирани сигнал съгл. [Код] библиотека IEEE, използването IEEE.STD_LOGIC_1164.ALL, използване IEEE.STD_LOGIC_ARITH.ALL; лице Mac Port (IN1: подписани (11 downto 0); IN2: подписан (11 downto 0); CLK: в std_logic; RST: std_logic; ACC: подписан от (23 downto 0)); края на Mac, поведенчески архитектура на Mac е сигнал продукти, рег.: подпис (23 downto 0), да започне процес (CLK, RST, IN1, IN2) променлива сума: подписан (23 downto 0); започне про

Опишете типа на Xilinx устройство се използва. Следното изявление: [код] ... ако (rst'event и RST = '0 '), тогава ... [/ Код] може да бъде проблем. Edge задейства нулиране, а не е implementet в повечето от Xilinx устройства. Вашият дизайн изисква две, ръба задейства входове към регистъра (RST и CLK). Опитайте с async нулиране. бис

Бис, благодаря ви. Тъй като аз съм начинаещ, бихте ли обяснили какво е "async нулиране" е нещо подобно ... ако (RST = '0 '), тогава ...

Носете тази линия [код] съгласно

Имам го е пробвал, той не работи в моя експеримент най-малко :-(

да променяте всички (подписан) сигнали, (std_logic и std_logic_vector) сигнали .. и използването IEEE подписан пакет в началото на файла .. Опитайте се да синтезира и да ме хранят baq с какво получи ..

Мисля, че bis_ е вярна. Най-флоп, включително Xilinx FPGA флоп, не са край задейства вход за нулиране. Промени край задейства нулиране: [цвят = синьо] ако (rst'event и RST = '0 ') [/ цветен] обикновен ниво чувствителни (асинхронна) нулиране: [цвят = синьо] ако (RST = '0 '), след това [/ цветен] и сега го синтезира в ISE 9.1i.

За да echo47: Аз вече го опитвали, той синтезира, но с това получавате погрешно във форма на сигнали в моя дизайн. Благодаря все пак.