Въпроси за оп-усилвател за китара тунер

D

dennis86

Guest
Здравейте всички, аз съм начинаещ.аз имам няколко въпроса, искам да попитам за тази китара тунер.

Сайтът китара тунер е: http://www.circuitcellar.com/library/designforum/features/MP-9901020/index.asp

Входния сигнал е преминал през оперативна усилвател (U2A), която усилва от 800 пъти.Усилвателят е железопътна до железопътна National Semiconductor LMC6462 или негов еквивалент.Тя представя "нула" на около 133 Hz в своята схема Боде да се наблегне на хармоничните компоненти на струни.Продукцията на усилвателя е пряко свързана с въвеждане на спусъка Schmitt (U2B), който представи хистерезис прозорец центрирана в ˝ VDD с 1% на властта ширина на захранващото напрежение.

1) какво е това 800 пъти, което е на входа и средства на железопътен към железниците?
2) Защо го представя за "нула" на около 133 Hz в соча схема?какъв е вида на хармоници?
3) какво U2B използва Schmitt спусъка?Какво е средство за хистерезис прозореца?

всеки може да отговори на въпроса ми или да ми кажете повече подробности за тази китара
тунер?IM новак тук.IM интересуват да знаят как да се изгради един тунер китара.Надявам се някой може да ми помогне.Много благодаря:)

Здрасти,
1.800 пъти представлява ръст от напрежението на усилвателя.
2.Железопътен до Гарата означава, че пиковете на сигнала може да люлка до пълната гама на електрозахранването.Това означава, че за един Operaton доставки, сигнал за-съм страна може да достигне до нивото на земята и на си нагоре по отношение на доставката стойност.
3.А нула в размер на 133 Hz означава, че увеличението усилвател полза в тази честота нататък, proprtional на честотата на сигнала.Той ще спрат да увеличава на около 10 пъти по честота.