Вход и изход съпротива

S

ssayan79

Guest
Здрасти
Аз съм студент в elctronic инженер и Шауе някои въпроси за следващите си изпити.Искам да знам защо в някои случаи е по-добре да са с висока устойчивост вход на усилвател като цяло, затова е добре да са с ниско съпротивление и мощност, когато е добре да са с ниско съпротивление imput.
Благодаря много за вашите отговори!

Това зависи от какъв товар усилвател си карам, и какви източника, който се прилага към усилвател.

Моля, проверете някои класически микроелектронни книги.

Изходна импеданс трябва да бъдат толкова ниски, колкото е възможно да е независим от товара съпротивление, освен разбира се ако изхода е източник на ток, като в този случай имате нужда от висок импеданс продукция.
Ако вашият принос е напрежение Driven, че е добре да има по-високо съпротивление вход, така че той няма да го заредите източник на шофиране.Единственото изключение е за много ниско вериги шум, когато е висок импеданс imput обикновено се постига за сметка на шума изпълнение.Ако входа е актуална Driven може да помисли за въвеждане на ниско съпротивление, имащи високи изисквания за да се избегне напрежението от вашия източник.

Това е хубава книга за вашия да учат, въпросът Ви е в Ch11:

Оп ампери за всеки

Автор: Рон Manchini
Публикуване: Texas Instruments
Том: 463 страници

http://www.ieeeclub.com/inc/sdetail/334?xtr=opamp

Вариация на този въпрос е:
Какво е Импеданс съвпадение?Кога е необходим?

Аз силно трябва да разберат това.Кога "натоварване" се случи във верига?

Импеданс съвпадение има различни значения в зависимост от приложението.В вериги висока честота (цифрова или аналогова) и дълги линии ( "дълги" винаги зависи от честотата) импеданс съвпадение се използват за намаляване на отраженията върху трансмисията линия чрез съчетаване на предавателя и приемника импеданс на линията съпротивление.В сила заявления за съвпадение на генератора (или усилвател) изход импеданс на товара импеданс увеличава властта трансфер.