| Автор | Съобщение |
|---|
masterx81
Присъединил се: 05 април 2002 Мнения: 26
| 24 юли 2004 10:08 Задължение цикъл на напрежение ... | | |
|
| Здравейте на всички ... Аз съм начинаещ и имам нужда от проста схема, че преобразуването на сигнала на 150hz с променлива мито цикъл (от 0 до 100%) с постоянно напрежение, пропорционално на митото цикъл ... Имам tryed да се намери в интернет, и аз мисля, че имам нужда от LC филтър (не съм сигурен ...), но аз не казвам как се изчисли стойностите на компонентите ...
Благодаря на всички! |
|
| Обратно към началото | |
 |
хълм
Присъединил се: 17 Юни 2004 Публикации: 285 Подпомогнат: 9
| 24 юли 2004 10:12 Задължение цикъл на напрежение ... | | |
|
| | Използвайте Р и С комбинация. R в серийно, C паралелно с вашия товар. Мисля, че това е най-простата форма. |
|
 |
masterx81
| 24 юли 2004 10:18 Re: Задължение цикъл на напрежение ... | | |
|
| | хълма написа: | | Използвайте Р и С комбинация. R в серийно, C паралелно с вашия товар. Мисля, че това е най-простата форма. |
OK ... ммм ... Как мога да се изчисли точната стойност на резистор и кондензатор? След RC Мисля, че имам нужда също транзистор (тъй като натоварването не изпълнява кондензатор преди време), нали? |
|
 |
batdin
Присъединил се: 03 юни 2004 Публикации: 181 Подпомогнат: 3 Местоположение: България
| 24 юли 2004 17:12 Re: Задължение цикъл на напрежение ... | | |
|
| Тя зависи от вашия товар резистентност. Зависи и на изхода разчесвам отколкото може да бъде толерирана. Какъв е източникът на сигнала? Мога ли да го доставка достатъчно текущата на товара или трябва да бъдат допълнени преди това? Дай малко подробности. |
|
 |
Айнщайн
Присъединил се: 19 Декември 2003 Мнения: 1
| 24 юли 2004 18:09 Re: Задължение цикъл на напрежение ... | | |
|
| | Това звучи като това, което се използва в хеликоптера. Може ли да бъде по-конкретен за въвеждане waveform? Ако търсите в мрежата за "хеликоптера съединение" ще намерите някои неща! |
|
 |
masterx81