| Автор | Съобщение |
|---|
red5000
| 28-ми юни 2009 17:23 размножаване постоянен | | |
|
| | Трябва да се изчисли algorithme размножаване константа (бета) от FDTD, и благодаря. |
|
| Върнете се в началото | |
 |
iyami
| 29-ти юни, 2009 13:03 размножаване постоянна бета | | |
|
| Били ли сте постигнала никакъв напредък, тъй като по-рано тази година? Имате ли работа FDTD програма. Ако не е, че трябва да бъде първата стъпка. Вашият въпрос е твърде общо, че ще помогне, ако ви кажа, като по-точно това, което текущия статус и тогава можем да се придвижат от там. |
|
 |
red5000
| 29-ти юни, 2009 22:20 изчисляване на бета | | |
|
| | Аз съм магистър, студент, и аз искам да се изчисли размножаване Constante от fdtd в вълна ръководство с феритни substarte, аз да направя една fdtd програма за симулиране на 3D вълна подава на вълна ръководство, но тава за получаване на постоянна размножаване (бета) от тази програма с успех, не, аз се нуждаят от съвети, дори и ако не е в substrat феритни и благодаря. |
|
 |
iyami
| 30 юни, 2009 16:27 изчисли фаза на вълната бета | | |
|
| | Цитат: | | ако ви кажа, като по-точно това, което е текущото състояние |
Исках да кажа по отношение на проблема.
Във всеки случай: посадъчен константи описва как амплитудата на вълната някои промени през разстояние. Така че ще трябва да направя / разбера следното
1) как е вълна, определени (напр. електрическото поле амплитуда в някои режим, напрежение, вълна, ....)
2) Как да го мярка (ако използвате FDTD тогава ще трябва да изрази вълна по отношение на Е / З полета)
3) мярка на няколко разстояния
4) да използвате някои монтаж метод за определяне на размножаване постоянно. |
|
 |
red5000
| 30 юни, 2009 22:10 изчисляване на размножаване постоянен | | |
|
| Благодарим ви за вашата обясни, и може ли да ми кажете за метода за изчисляване на бета?
Added след 1 час 51 минути:
и аз имам известни затруднения да се намерени документи, можете ли да ми помогне с всички съвети, както и благодарение |
|
 |
iyami