Правила | Последни публикации | RSS тема | Търсене | Регистрация | Вход

отстраняване на грешки AT89s52

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Форуми -> Микроконтролери -> грешки AT89s52
Автор Съобщение
siva0182

Post 24-ти юни 2009 13:02

at89s52 Debug

Аз съм студент механично инженерство и с труден време се работи с микроконтролери .. Моля да ми помогне решаването на този проблем ..

Аз направих веригата за AT89s52 си в борда на ПХБ и да напиша. Hex пила вътрешност на контролера.
Програмата получава вход Thro серийния порт на компютъра Thro RS232 и PGM процесите на въвеждане и изпраща подходящ изход към пристанището 2 .. която след това преминава в каналите верига ..
Но сега ми цялата схема не работи ... Не знам, когато там е проблема ...
Как мога да измеря на изхода на пристанището 2.? А също и как да проверя дали серийния порт е прехвърляне на вход? (СКорост бита и др Wer същото .. но за потока и контрол от вид, не съм сигурен кой и да използвате Xon / XOFF или няма или хардуер ..

Всички начини Аз съм качването ми чертежи и схеми на RXD е свързан с предават за закрепване на RS232 и ТхО е свързан с Прочетете щифт на RS232.
Също така на продукцията в диаграмата е показан като пристанище 1, но това е действително пристанище 2.
Опитах се изпращане на данни Thro HyperTerminal .. В панели показва статут като свързано, но веригата не работи.

Моля, предполагат мерки за отстраняване на грешки и methods.Also Искам да провери ми ПХБ верига, така има ли позоваване схеми за AT89S52.

(PS: PGM вътрешните работи в предишни проекти.)

Съжалявам, но трябва вход, за да видите този прикачен файл

Върнете се в началото
user1111

Подпомогнат: 4

Post 24-ти юни 2009 13:26

отстраняване на грешки at89s52

Протей можете да използвате софтуер за симулация на микроконтролера базирани схеми.
За част софтуер, можете да използвате Кайл или SDDC компилатори.

Можете да използвате НЯМА контрол на потока
Върнете се в началото
CMOS

Подпомогнат: 39

Post 24-ти юни 2009 17:21